سوالات متداول


در صورتی که سوال خود را در این بخش نیافتید، می‌توانید از طریق فرم تماس با ما یا از طریق چت تلگرامی آن را با ما مطرح کنید و در اسرع وقت جواب خود را دریافت کنید.

شیوه (مراحل) ارائه خدمات و دریافت هزینه‌ها به چه صورت است؟

مراحل ارائه خدمات:
1) تعرفه خدمت مورد نیازتان را بررسی کنید.
(در صورت عدم مشاهده تعرفه خدمات مورد نیازتان در سایت، برای آگاهی از تعرفه، آن خدمت را برای ما تشریح کنید.)
2) حجم خدمات مورد نیاز خود را مشخص کنید.
3) پس از امضای قرارداد یا پرداخت 40 درصد از مبلغ قرارداد به عنوان پیش‌پرداخت، خدمت مورد نیاز خود را دریافت کنید.

دلیل هزینه‌های پایین شما نسبت به سایر مجموعه‌ها چیست؟

بخش زیادی از نیروی انسانی ما در شهرستان فعالیت می‌کنند و هزینه‌ی نیروی انسانی در شهرستان پایین‌تر از تهران است. البته علاوه بر این ساختار هزینه‌کرد مجموعه نیز بر روی پایین بودن هزینه‌ها موثر بوده است.

تفاوت شما با سایت‌های فریلنسری مثل پونیشا چیست؟

1- فعالیت‌های ما می‌تواند محدود به پروژه‌های کوتاه‌مدت نباشد و به صورت بلندمدت باشد. در این صورت کارفرمایان ارتباط مستقیم با مجریان خواهند داشت.

2- حوزه‌های فعالیت ما محدودتر و تخصصی‌تر است.

3- برخلاف سایت‌های فریلنسری که مشتریان با افراد سروکار دارند، مشتریان «مبفا» اینجا با یک مجموعه -مبفا- مواجه هستند.

سازمان ما نیازمند دریافت خدمتی است که در سایت شما معرفی نشده است. آیا خدمات شما محدود به همین موارد بیان شده است؟

خیر. ما هر فرآیند و فعالیتی را که سازمان‌ها و شرکت‌ها بخواهند برون‌سپاری کنند، می‌توانیم بپذیریم. نمونه‌های قرار داده شده در سایت، تنها به منظور آشنایی با حوزه‌ی فعالیت‌های «مبفا» بوده است.

از آنجا که برای بسیاری از فعالیت‌های برون‌سپاری به تماس با شماره تلفن تهران نیاز است، برای برقراری تماس ورودی و خروجی با شماره تهران چه راهکارهایی دارید؟

از آنجا که بسیاری از مجموعه‌ها در تهران قرار دارند و مجموعه‌ی کالسنتر «مبفا» در همدان مستقر است، برای تماس ورودی و خروجی، مجموعه کارفرما می‌تواند یکی از کارهای زیر را انجام دهد:
1- خرید دستگاه VoIP و اتصال آن به شماره‌های در شرکت؛ در این حالت شماره خروجی هم فعال بوده و مجموعه «مبفا» می‌تواند با همان شماره ورودی به مشتریان تماس بگیرد. این دستگاه به دو شماره نیازمند است.
2- انتقال تماس (دایورت) از طریق مخابرات (فقط تماس ورودی)
3- برای دریافت تماس ورودی از سرویس‌های واسطی نظیر «دفتر شما»، «Voffice» و «حامی‌سان» (حامی‌سان تماس خروجی نیز دارد) می‌توان استفاده کرد. تمامی هزینه‌ها و مسئولیت برقراری این سرویس‌ها با «مبفا» بوده و وقت و انرژی از کارفرما مصرف نخواهد شد و کارفرما تنها با «مبفا» در ارتباط خواهد بود.
4- یکی دیگر از راه‌کارها که بسیاری از مجموعه‌ها استفاده می‌کنند، استفاده از شماره موبایل تهران بوده است. در این حالت دیگر هیچ مشکلی در محدودیت تماس‌های ورودی و خروجی وجود نخواهد داشت.
توصیه‌ی ما استفاده از راهکارهای 4 ، 3 و 2 است. راهکار اولی نیازمند صرف هزینه خرید دستگاه ویپ، اینترنت دائمی و تنظیمات فراوان است و در بسیاری از موارد کیفیت تماس‌ها نیز مناسب نخواهد بود.

آیا شما تنها برای سازمان‌ها و شرکت‌ها کار می‌کنید؟

ما برای افراد حقیقی هم می‌توانیم کار کنیم. اما طبیعتا نوع خدمات ما بیشتر مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی تعریف شده است.

آیا شما در حوزه‌ی تبلیغات هم فعالیت می‌کنید؟

ما به صورت مستقیم می‌توانیم بخشی از برنامه‌ی تبلیغاتی مشتریان را انجام دهیم. اما به صورت تخصصی در این زمینه ورود پیدا نکرده‌ایم. ما در طول فعالیت با مجموعه‌هایی آشنا شده‌ایم که در صورت تمایل می‌توانیم ایشان را برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی به شما معرفی کنیم.

حداقل مدت قرارداد چند ماه است؟

این موضوع بستگی به نوع خدمت دریافتی دارد. ارائه‌ی بسیاری از فعالیت‌ها (نظیر جمع‌آوری داده، تولید محتوا، ورود داده، فعالیت‌های نظارتی و …) محدودیت حداقل مدت قرارداد وجود ندارد.